Sairaalavierailut

Sairaalavierailutoiminta on vertaisuuteen perustuvaa, sairaaloissa tapahtuvaa, ryhmämuotoista tiedottamista ja tukemista aivoverenkiertohäiriöpotilaille ja heidän läheisilleen. Tilaisuuksissa kohdataan vasta sairastuneita ja heidän omaisiaan sekä esitellään yhdistyksen toimintaa. Kaikilla sairaalavierailutoimintaan osallistuvilla on omakohtaista kokemusta vastaavasta sairaudesta.

Yhdistyksen edustajat tekevät sairaalavierailuja Tays:n ensitietotilaisuuksiin, kuntoutumisosasto NEKUlle, Hatanpään sairaalan geriatrisen osastoryhmän osastolle V1 ja Tammenlehväkeskukseen. Nokian aluekerho vierailee Nokian terveyskeskuksen vuodeosastolla. Yhdistyksen vertaistukijat vierailevat myös Akaassa Toijalan terveysaseman AVH -ensitietotilaisuudessa.

Olemme mukana Taysin ensitietopäivissä!

Taysin ensitietotilaisuudet on tarkoitettu AVH-sairastuneille ja heidän omaisilleen. Hatanpään tilaisuudet painottuvat sisällöllisesti enemmän alkuvaiheen sairaalakuntoutukseen. Tilaisuudessa saatte ajankohtaista tietoa eri asiantuntijoilta sekä uusia näkökulmia sairastumisen aiheuttamassa muuttuneessa elämäntilanteessa. Tilaisuudessa kuulet myös Pirkanmaan AVH- yhdistyksen ja vertaistukihenkilön puheenvuorot.

Tays Keskussairaala

Kevään 2018 tilaisuudet järjestetään keskiviikkoina

31.1.,

11.4. ja

6.6.

kello 12.00–16.30.

Taysin päärakennus, palvelutalon luentosali 1, Teiskontie 35 33520 Tampere. (Luentosali on entisen pääaulan kahvion alapuolella. Nykyinen Taysin pääsisäänkäynti sijaitsee R- eli Radius-rakennuksessa Sädetiellä.)

Ilmoittautuminen viimeistään 3 päivää ennen tilaisuutta puhelimitse tai sähköpostilla: Mia Moisio, 03 311 65306 (kello 9-14), etunimi.sukunimi@pshp.fi

Mainitse ilmoittautumisen yhteydessä osallistujien nimet, puhelinnumerot, mahdollinen erityisruokavalio ja oletko omainen vai AVH-sairastunut.

Tilaisuus on maksuton ja osallistuminen on vapaaehtoista.

Järjestäjä: Tays/neuroalojen ja kuntoutuksen vastuuyksikkö

Tays Hatanpää

Aika: TIISTAI 13.3.2018  klo 12.00 – 16.10

Paikka: HATANPÄÄN  PUISTOSAIRAALAN  NEUVOTTELUTILA (K-rakennus), Hatanpäänpuistokuja 8

Parkkipaikka tilanne on päiväaikaan valitettavasti huono, joka on hyvä huomioida etukäteen.

Ilmoittautuminen tilaisuuteen pe 9.3 mennessä puhelimitse tai sähköpostilla: Koordinaattori Päivi Tuomela puh. 044 485 8917  tai paivi.tuomela@pshp.fi. Ilmoittautumisen yhteydessä mainitse osallistujien nimet, puhelinnumero, oletko AVH-sairastunut vai omainen ja erikoisruokavalio.

Tilaisuus on maksuton ja osallistuminen on vapaaehtoista.

Järjestäjänä: Tays Hatanpään sairaalan neurologian palveluyksikkö