Vertaistapaamiset sairaaloissa

Vertaistapaamiset ovat vertaisuuteen perustuvaa, sairaaloissa tapahtuvaa, ryhmämuotoista tiedottamista ja tukemista aivoverenkiertohäiriöpotilaille ja heidän läheisilleen. Tilaisuuksissa kohdataan vasta sairastuneita ja heidän omaisiaan sekä esitellään yhdistyksen toimintaa. Kaikilla sairaalavierailutoimintaan osallistuvilla on omakohtaista kokemusta vastaavasta sairaudesta.

Yhdistyksen edustajat tekevät vertaistapaamisia Tays Hatanpään neurologiseen kuntoutusyksikköön ja Tays Valkeakosken neurologiselle kuntoutusosastolle.

Tays Hatanpää

Tays Hatanpään neurologian osastot järjestävät yhteistyössä Pirkanmaan AVH-yhdistyksen kanssa avh-kuntoutujille ja heidän läheisilleen vertaisryhmätoimintaa.

Tilaisuuksiin ovat tervetulleita osastojen kuntoutujat sekä muut Tampereen seudun AVH-kuntoutujat läheisineen.

Keskustelua johtavat Pirkanmaan AVH-yhdistyksen koulutetut vertaistukihenkilöt, jotka ovat itse aivoverenkiertohäiriöön sairastuneita tai sairastuneiden läheisiä.

Ilmoittautumiset:

Tilaisuudet ovat maksuttomia. Ilmoittautuminen viikkoa ennen kutakin tilaisuutta neurologian osastojen hoitajille tai hoidon koordinaattorille Päivi Tuomela puh. 044 485 8917 tai paivi.tuomela[at]pshp.fi

Tays Valkeakoski

Tays Valkeakosken neurologinen kuntoutusosasto järjestää yhteistyössä Pirkanmaan AVH-yhdistyksen kanssa vertaisryhmätoimintaa.

Tilaisuuksiin ovat tervetulleita kuntoutusosaston kuntoutujat sekä muut Valkeakosken seudun AVH-kuntoutujat läheisineen.

Tulevat vertaisryhmätapaamiset:

Tiistai 3.9.2019 klo 17.30-19.00

Tiistai 1.10.2019 klo 17.30-19.00

Tiistai 5.11.2019 klo 17.30-19.00

Tiistai 3.12.2019 klo 17.30-19.00

Paikka:

Valkeakosken Hoiva- ja kuntoutusyksikön luentosali, osoitteessa Kirkkotie 8, Valkeakoski

Ilmoittautumiset:

Tilaisuudet ovat maksuttomia. Ilmoittautuminen viikko ennen kutakin tilaisuutta puhelimitse neurologiselle kuntoutusosastolle p. 03 3116 7250 tai sähköpostitse kaisa.ilonen[at]pshp.fi.