Jäsenmaksumme vuonna 2018 on 22€, perheenjäsen (ei lehteä) 15€

Pirkanmaan AVH- yhdistys ry:n jäsenetuna saat:

• Aivoterveys – Aivoverenkiertohäiriöiden erikoislehden 4 numeroa/vuosi
  • JooJoo-jäsenlehden 4 numeroa/vuosi
  • paikallisyhdistyksen palvelut
  • tervetuloa jäseneksi -infopaketin
  • koulutuksia ja tapahtumia jäsenhintaan
  • ilmaisen neuvontapalvelun sairastumiseen liittyvissä lakiasioissa
  • alueesi järjestösuunnittelijan neuvontapalvelut

2018 alkaen Aivoliitto ry lähettää laskun jäsenmaksusta.

Voit myös liittyä Pirkanmaan AVH-yhdistyksen kannatusjäseneksi. Kannatusjäsen voi olla myös yritys tai yhteisö.

Pirkanmaan AVH-yhdistyksen yritysjäsenyys 200 €

Pirkanmaan AVH-yhdistyksen kannatusjäsenyys 50 €

On monta hyvää syytä liittyä Pirkanmaan AVH-yhdistyksen jäseneksi!

- Kuntoutuminen. Yhdistys järjestää virkistys ja harrastetoimintaa, joka tukee lääkinnällistä kuntoutusta, kuten fyysistä ja psyykkistä toimintakykyä ja kommunikaatiota.

- Vertaistuki. Kaikessa toiminnassa on mukana vertaistuki. Olet tervetullut joukkoomme juuri sellaisena kuin olet. Vertaistukiryhmämme tukee sekä sairastaneita että heidän läheisiään etenkin sairauden alkuvaiheessa.

- Sosiaalinen toiminta. Yhdistyksestä löydät mukavaa seuraa ja sisältöä elämään. Mukavassa joukossa on helppo lähteä nauttimaan nähtävyyksistä, luonnosta tai kulttuurista. Jos olet kiinnostunut toimimaan vapaaehtoisena, tarjoamme mielekästä toimintaa esimerkiksi vertaistuen, viestinnän tai yhdistystoiminnan piirissä.

- Vaikuttaminen. Yhdistys toimii aivoverenkiertohäiriön sairastaneiden paikallisena etujärjestönä. Pidämme säännöllisesti yhteyttä kuntapäättäjiin, terveydenhuollon ammattilaisiin sekä mediaan. Toimimme myös aktiivisesti monissa kolmannen sektorin verkostoissa.

- Tietoa aivoverenkiertohäiriöihin liittyvistä asioista, kuten hoidosta, kuntoutumisesta, sopeutumisvalmennuksesta, sosiaalisista etuuksista. Meillä on käyttetävissä aina viimeisin tieto koottuna laadukaiksi ja selkeiksi esitteiksi, jotka ovat jäsenten saatavilla. Järjestämme myös seminaareja ja koulutustilaisuuksia avh-asioissa.

TERVETULOA JÄSENEKSI!