Jäsenedut 2019

Holiday Club

Aivoliitto ry:n jäsenet saavat vähintään 15 % alennuksen Holiday Club kylpylähotellien, Villasten, Chalets-huoneistoiden sekä loma-asuntojen päivän hinnoista. Holiday Club voi halutessaan tarjota myös kampanjatarjouksia, joissa alennus voi olla suurempi.

Jäsenistö tekee majoitusvaraukset sekä maksaa varaukset Holiday Club online – varausjärjestelmän kautta www.holidayclub.fi.

Kampanjakoodi: AIVO15

Jäsenetu Puhti-testipaketeista oman hyvinvoinnin seurantaan

Aivoliiton jäsenet saavat Puhdin testipaketeista 10 % alennuksen. Puhti-terveystarkastus on hyvä tapa selvittää, miten oma keho jaksaa ja mihin oman terveyden ylläpito kannattaa suunnata. Puhdin testipaketteihin on valittu kattavat ja olennaiset laboratoriotestit, jotka voi ottaa ilman lääkärin lähetettä.

Raportilla näytetään selkeästi, mitkä arvot ovat viitearvojen mukaisia ja mitä kukin arvo tarkoittaa. Testipaketin tilaaminen Puhdin sivuilta on vaivatonta. Testeihin on myös helppo mennä, verikokeen voi ottaa 26 paikkakunnalla Suomessa. Raportin tuloksista saat Oma Puhti -sivulle, jossa havainnollistetaan selkeästi, mitkä arvot ovat viitearvojen mukaisia ja mitä kukin arvo tarkoittaa.

Jäsenetu testipaketeista -10 % alennuskoodilla: aivoliittopuhti10

Viking Line

Paikallisyhdistyksen jäsenet saavat omat yksittäiset vapaa-ajan risteilynsä ja reittimatkansa sopimushintaan vapaa-ajan matkoille. Vapaa-ajan matkoja varattaessa ilmoitetaan tuotetunnus.

Etu on jopa 10% päivän hinnasta. Varaukseen myöhemmin tehtävät muutokset saattavat vaikuttaa myös aiemmin varattujen palvelujen hintaan.

Varaukset www.vikingline.fi tai myyntipalvelusta p. 0600 41577 (1,75 €/vastattu puhelu + pvm/mpm),

• Turku-Tukholma-Turku –vuorokauden risteily tuotetunnus FKKRY

• Helsinki-Tukholma-Helsinki –risteily, tuotetunnus FKKRY

• Helsinki-Tallinna-Helsinki –päiväristeily, tuotetunnus FKKRYP

Vapaa-ajan reittimatkat (auto- ja hytipaketit) tuotetunnus FVRES

Sopimustuotteiden voimassaoloajat, erikoishinnat ja tuotetunnukset ovat päivitettynä linkissä osoitteessa www.vikingline.fi/aivoliitto. Tarkastellaksesi hintoja valitse sivun yläreunasta joko Reittimatkat tai Vapaa-ajanmatkat.

Sivulla lisäksi mainitut kokousmatkat ovat voimassa vain paikallisyhdistyksille.

Jäsenetu digiapteekkiostoksista

Aivoliiton jäsenet saavat erilaisia jäsenetuja, muun muassa kanta-asiakasalennuksia ja ilmaiset toimituskulut, kun rekisteröityvät käyttäjäksi Apteekki-sovelluksessa (hae.apteekkisovell.us) tai Epharman jäsenapteekkien verkkosivuilla. Linkin takaa löytyy lista mukana olevista apteekeista.

Jäsenetu on vain palveluun rekisteröityneille liiton asiakkaille koodilla: AIVOLIITTO2018

ApuSylvi-käsityökehys jäsenhintaan 30.6.2018 saakka

ApuSylvi Oy tarjoaa Aivoliiton jäsenille ApuSylvi-käsityökehyksen jäsenetuna tarjoushintaan 99€ (norm. 149€). Hintaan lisätään postikulut 8.90€.

Tarjous on voimassa 30.6.2018 saakka.

Tutustu lisää ApuSylvi-apuvälineeseen. Tarjouksen tilaukseesi ja lisätiedot saat tilaamalla tuotteen tästä.

Aivoliiton esitteet

Aivoliiton maksulliset esitteet ovat jäsenille yksittäiskappaleina
maksuttomia. Etu koskee mm. seuraavia esitteitä: