Joo Joo -jäsenlehti

Pirkanmaan AVH-yhdistyksellä on myös oma jäsenlehtensä Joo Joo.

Pirkanmaan AVH -yhdistyksen jäsenlehti, on yhdistyksen keskeinen tiedotuskanava jäsenistön suuntaan. Lehti ilmestyy toimintavuoden aikana neljä kertaa ja sen painos on noin 1000 - 1200 kappaletta. Lehti postitaan kaikille Pirkanmaan AVH- yhdistyksen jäsenille sekä laajalle sidosryhmälle. Jäsenlehti on luettavissa myös kotisivuilla.

Juttuvinkki, palautetta tai muuten vain lehteen liittyvää asiaa? Ota yhteyttä Joo Joo- lehden toimitukseen:

pertti.ruoranen[at]pp.inet.fi

matti.pelttari[at]pp.inet.fi

rauno.kortesoja[at]gmail.com

Lehden ulkoasusta ja taitosta vastasivat Eräsalon Kirjapaino Oy ja Pertti Ruoranen.

Haluatko mainostaa Joo Joo- lehdessä?

Joo Joo- lehti tavoittaa laajan joukon AVH- sairastuneita ja heidän läheisiään, sekä terveydenhuollon ammattilaisia, Pirkanmaan sairaanhoitopiirin alueelta.

Lehtiarkisto

Tästä osiosta löydät jäsenlehden sähköiset painokset. Lehti on pdf-tiedosto, jonka saat helposti auki oman tietokoneesi näytölle Adobe Acrobat -ohjelmalla. Ohjelman voi hakea ilmaiseksi internetistä.

Kun tiedoston avaa näytölle, tekstiä voi suurentaa, jos se on tarpeen lukemisen helpottamiseksi. Lehdestä voi myös tulostaa sivun vaikka muistilapuksi.

Joo Joo -lehdet 2018

PDF-tiedostoJooJoo_2_2018_NETTI.pdf (11.7 MB)
PDF-tiedostoJooJoo_1_2018_NETTI.pdf (9.5 MB)
PDF-tiedostoJooJoo_3_2018_FINAL.pdf (11.8 MB)