ODA: Omat digiajan hyvinvointipalvelut VASTAA KYSELYYN!

27.5.2018

Omaolosta löydät sosiaali- ja terveyspalvelut yhdestä paikasta, nopeasti ja esteettömästi, ympäri vuorokauden. Omaolon antamat suositukset ovat aina henkilökohtaisia ja ne perustuvat ajantasaisimpaan tieteelliseen näyttöön.

Omaoloa kehitetään ODA-hankkeessa. ODA on hallitusohjelman kärkihanke, jota toteuttavat Espoo (isäntäkunta), Helsinki, Porvoo, Päijät-Hämeen hyvinvointiyhtymä, Turku, Hämeenlinna, Tampere, Joensuu, Kuopio, Oulu, Sodankylä, Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiiri sekä Varsinais-Suomen sekä Keski-Suomen sairaanhoitopiirit. Omaolo liitetään osaksi Kanta-palveluita syksyllä 2018.

Tällä hetkellä projekti on siinä pisteessä, että beta -versio on julkistettu ja arviokyselyihin toivotaan lisää palautetta sekä asiakkailta että ammattilaisilta palvelun kehittämiseksi ennen sen julkaisua. Arviokyselyiden olisi tarkoitus palvella asiakkaita heidän tilanteensa arvioimiseksi ja ohjaamiseksi sopivaan palveluun.

Palveluarviot auttavat sinua selvittämään, millaista tukea tai palvelua sinun tai läheisesi elämäntilanteeseen on tarjolla. Asiakkaiden jättämä palaute olisi palvelutarpeenarvio kyselyiden kehittämisen kannalta ensiarvoisen tärkeää.

Palautetta kyselystä voi jättää vastaamalla kyselyyn, minkä jälkeen tulosruudun alakulmaan tulee painike ”jätä palautetta”.